niedziela, 3 sierpnia 2014

Anglia - Londyn


Trzeciego dnia stawiam na zabawę. Wybrałam się do Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud. Tutaj można zamienić się w prawdziwego paparazzi! Fotografowałam najpopularniejszych aktorów, piosenkarzy, rodzinę królewską, polityków… Miałam okazję przemieszczać się w czasie angielską taksówką. Moszcząc się na wygodnej kanapie pojazdu spoglądałam na wyniosłą królową Elżbietę I, zapracowanego W. Szekspira, ruch i zgiełk uliczny. Pobyt w Anglii zakończyłam lekcją biologii w Muzeum Historii Naturalnej. Wielka Brytania pożegnała mnie pięknym słońcem oraz tradycyjną potrawą obiadową „fish and chips”.
                    widok z mojego pokoju hotelowego

                                                             śniadanie w hotelu





                                                         Muzeum Figur Woskowych




 
 
 
 Muzeum Historii Naturalnej
 


                                                             Muzeum Historii Naturalnej

 angielska kolacja - fish and chips

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz